ברק סרי: "לא אתפלא אם הקואליציה תשרוד את מושב הקיץ"

    אייל ראובן No Comments on ברק סרי: "לא אתפלא אם הקואליציה תשרוד את מושב הקיץ"

    יועץ התקשורת ברק סרי ב"מהדורת הבוקר": "לא אתפלא אם הקואליציה תשרוד את מושב הקיץ, לתקווה חדשה וימינה לא יהיה לאן לחזור. סילמן מתקבלת בתשואות ברחובות הימין ומצד שני עוברת התקפות"

    15:20
    09.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on טורקיה תחדש את הייצוא לישראל "באופן זמני" | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועץ התקשורת ברק סרי שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף הששבוע על המשבר הפוליטי. "אני מעריך שיהיו עכשיו כמה חודשים של דימום שבסופם בחירות. אני גם לא אתפלא עם הקואליציה השברירית הזאת תשרוד את מושב הקיץ הקצר", אומר סרי.

    "איזו אופציה יש לחברי ימנה ותקווה חדשה? אם הולכים לבחירות הם הולכים הביתה. שקד כבר הוכיחה פעם אחר פעם שבכל צומת החלטות שבה – בצד אחד יש את בנט ובצד השני את מה שהיא רוצה לעשות – היא מחליטה ללכת אחרי בנט, כך היה גם עם הימין החדש וכך עכשיו עם פרישת סילמן".

    סרי הסביר: "כל אחד ממחברי הקואליציה מחפש את ההזדמנות הכי טובה להציל את עצמו. כל מה ששקד רוצה זה חיים פוליטיים אבל כשמקבלים החלטה צריך להתמודד איתה אחרי זה, צריך תעצומות נפש. סילמן למשל – מתקבל בתשואות ברחובות הימין אבל סופגת התקפות מהצד השני. אני חושב ששקד רוצה להמשיך להיות במערכת הפוליטית ולהמשיך להיות שרה. היא מאוד רוצה להצטרך לליכוד אבל חוששת שיעבדו עליה".

    הוא התייחס לאפשרות של ריצה משותפת של גנץ וסער: "גנץ וסער זה לא מפץ. אם הבחירות היו מתקיימות שבוע מאוחר יותר – גנץ היה מקבל דו ספרתי וסער לא היה עובר. הוא (גנץ) דשדש סביב אחוז החסימה בסקרים אבל היה במומנטום חיובי ברגע האחרון וסער היה במגמה הפוכה. סער בסוף נבנה על הימין ולכן אין לו קולות עכשיו וגנץ נבנה בקולות המרכז- אגב, הוא לא יקים ממשלה פעם נוספת עם נתניהו".



    0 תגובות